Hindistan hükümeti, artan değerli metal ithalatını dengelemek ve döviz rezervlerini koruma amacıyla altın ve gümüş ithalat vergilerini önemli ölçüde artırma kararı aldı. Yeni yapılan düzenlemeye göre, altın ve gümüş ithalat vergileri yüzde 6’dan yüzde 15’e yükseltildi. Bu adımın, külçe altın ve gümüş alımlarını azaltarak Hindistan rupisinin üzerindeki baskıyı hafifletmeyi amaçladığı ifade ediliyor. Hükümetin bu politikası, ülkenin ekonomik istikrarını sağlamak için atılmış bir adım olarak değerlendiriliyor.
Related Posts
Evinizin temeli devasa bir enerji deposuna dönüşecek, elektrikli araçlar yolda ilerlerken şarj olacak
- Zeynep Kurt
- 20 Haziran 2026
- 4 min read
- 0
Asya Kalkınma Bankası’ndan yeni demiryolu hattı için 750 milyon dolar kredi
- Zeynep Kurt
- 10 Haziran 2026
- 2 min read
- 0